מדיניות משלוחים

מדיניות משלוחים

1. אספקת המוצר

ניתן לבחור באספקת הפריטים המוזמנים ישירות לכתובת הבית ו/או ליעד אחר.
באחד מהאמצעים הבאים:

חברת שליחויות

  • באמצעות חברת שליחויות – כרוך בתשלום של 35 ₪

  • ברכישה מעל 290 ₪ השילוח יבוצע ללא תשלום נוסף וכלול במחיר המוצרים שנקנו ברכישה אחת.

  • עם הגעת החבילה לסניף הדואר הקרוב לביתך, תקבל/י הודעה לאיסוף החבילה מהסניף. זמן השילוח תלוי בדואר ישראל.

איסוף עצמי

ניתן לאסוף את החבילה/מוצרים ממרכז המכירה והתצוגה שלנו : רחוב חנה סנש  , הוד השרון
טלפון 09-7902306 בתיאום מראש החל מ – 2 ימי עסקים מביצוע ההזמנה.

2. איסוף ממשרדי החברה לא יזכה את הלקוח/ה בהחזר כלשהו ו/או הטבה

3. מובהר בזאת כי לצורך אספקת המוצרים החברה משתמשת בשירותי חברת משלוחים ו/או דואר שליחים.

4. אספקת הפריטים באמצעות שליחות תבוצע בתוך 3 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה ואישורה ע”י חברת
האשראי.
5. החברה אינה אחראית לכל מחדל של חברת השליחים לרבות איחור במועד המסירה.

6. ההזמנות נארזות עד השעה 12:00. החל מהשעה 12:00 מועד המשלוח יוצא ממשרדי החברה ביום העסקים הבא.
לצורך חישוב מועד המשלוח – מניין ימי העסקים יחל החל מיום המחרת. לא תתאפשר אספקת מוצרים מחוץ לשטח מדינת ישראל

7. לא תתאפשר אספקה בימי שישי, שבת ערבי חג, וחג

8. שעות פעילות השילוח 08:00 – 18:00 בתיאום מראש.

9. מסירתם של משלוחים לאזורים חריגים תתבצע בתוך 5 ימי עסקים, למרכז/סניף אזורי משם ייאספו על ידי הלקוח.
ישובים חריגים כגון : ישובים מעבר לקו הירוק או ישובים רחוקים כגון יישובי רמת הגולן, וגבול צפוני/ישובי המגזר הערבי/ישובי בקעת הירדן/ישובים מעבר לקו הירוק/יישובי עוטף עזה/אילת וים המלח/ישובי הערבה.

10. אי מסירה בשל סיבה הקשורה בנמען כגון, לא נמצא במעונו, סירוב, טעות בכתובת וכיו”ב לא תבוא במניין הימים למסירת המשלוח.
11. הודעה על נזק תתקבל תוך 48 שעות מקרות הנזק.