אודות ardo

לוגו אתר עם סלוגן אנגלית

ארדו – איכות שווייצרית למוצרי ההנקה

באונטראגרי, שווייץ, בין כרי דשא ירוקים, אגמים והרים, נמצאים משרדי ההנהלה של ארדו מדיקל.
בנוף הציורי הזה מפתחים ברמת איכות מוקפדת כל משאבות החלב של ארדו.


מייסד החברה ורנר קראנהבול Werner Kraehenbuehl. סוף שנות ה-60 וה-70, Wernrer היה מנכ”ל אחת מחברות משאבות החלב הראשונות בעולם, הביא את משאבת החלב החשמלית הראשונה משווייץ לשאר מדינות ארופה, אסיה וארצות הברית.
היום, ארדו חוגגת 25 שנה מאז הקמתה על ידי ורנר, החלוץ של משאבות החלב החשמליות. ארדו היא חברה גלובלית המספקת תמיכה, מוצרים ואביזרים להנקה לאמהות ביותר מ-50 מדינות.

כיום החברה היא היצרנית המובילה של משאבות ברמה של בתי חולים ומשאבות ברמה ביתית, עם יותר מ-200 בתי חולים המשתמשים במוצריה. החברה גאה באיכות השווייצרית שלה, המספקת פתרונות יעילים ונוחים להנקה עבור אמהות בכל העולם.
החברה מקפידה לחקור את נושא ההנקה ומשתפת פעולה עם אנשי מקצוע כמו רופאים ויועצות הנקה בבתי חולים ובקהילה, מצד אחד ועם אמהות מניקות מצד שני במטרה לפתח את המוצרים הנכונים ביותר עבור האמהות.

מוצרים וטכנולוגיות

ארדו מתמחה במגוון רחב של מוצרים להנקה, המיועדים הן לשוק הביתי והן לשוק המקצועי. החברה מציעה משאבות חלב ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות המבטיחות נוחות ויעילות.

מוצרים לשימוש ביתי

ארדו מציעה משאבות חלב ידניות וחשמליות המתאימות לשימוש ביתי, כולן תוכננו עם דגש על נוחות ומקצועיות מספקים פתרונות מושלמים ומותאמים לחיים המודרניים. לשם כך פותחה משאבת החלב alyssa hands free  הביתית כך שיאפשרו לך לשאוב חלב בכל מקום בכל זמן ובאופן דיסקרטי.

דגמי המשאבות הידניות לסחיטה נוחה, וקלה.
Ardo Medical מתאימה את עצמה לצרכים האישיים של כל מדינה , כך גם בישראל.
פותחה גרסה מיוחדת Ardo Calypso והותאמה המשאבה לצרכים המיוחדים של שומרות השבת בישראל. Ardo Calypso משאבה דיגיטלית מאושרת לשימוש עם שעון שבת חיצוני, וקיבלה אישור מיוחד להשתמש בחלב הנשאב עבור התינוק שלך

השכרת משאבה

מוצרים לשימוש מקצועי

כיצרנית מובילה של משאבות ברמה של בתי חולים, ארדו מציעה גם מוצרים המתאימים לשימוש מקצועי בבתי חולים ומרכזים רפואיים. משאבות כמו Carum ו-Ardo Bellis מיועדות לשימוש אינטנסיבי וכוללות תכונות מתקדמות המאפשרות התאמה אישית ומעקב אחרי התהליך. המשאבות מצוידות בטכנולוגיות מתקדמות כמו Vacuum Seal, המבטיחות שאיבה היגיינית ובטוחה לכל אורך השימוש.

Ardo Carum נבחרה על ידי הנהלות בתי חולים בכל העולם ונמצאת ביותר מ 200 בתי חולים באירופה ובארה”ב וביותר מ – 15 בתי חולים מובילים בישראל שבחרו בטכנולוגיה של חברת ארדו עבורכן היולדות

הטכנולוגיה שפותחה בחברתארדו מדיקל מבוססת על כך שתוכלי לשאוב בשני הצדדים בו זמנית וללא פיצוי בעוצמה בכל צד של שאיבה כך תוכלי להנות במהירות וביעילות ובנוחות מירבית משאיבה יעילה עוצמתית וקלה לשימוש.

טכנולוגיות חדשניות

ארדו ממשיכה להוביל בתחום ההנקה בזכות הטכנולוגיות המתקדמות שלה. טכנולוגיית Vacuum Seal מבטיחה סגירה מלאה של מערכת השאיבה, מה שמונע חדירת אוויר וחיידקים ומבטיח חלב נקי ובטוח. בנוסף, המשאבות מצוידות במנגנונים ייחודיים להקטנת רעש ורטט, מה שמאפשר שאיבה שקטה ונעימה יותר.

אישורים ובדיקות איכות

כל מוצרי ארדו עוברים בדיקות איכות קפדניות ועומדים בתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר. החברה מחויבת לאיכות ולבטיחות, ומבטיחה שכל מוצריה יעמדו בדרישות הגבוהות ביותר, כך שהאמהות יוכלו להניק בביטחון מלא מאושר על ידיכל  מוצרי ארדו מאושרים על ידי ארגון הבריאות האמריקאי FDA
ארגון הבריאות האירופאי CE מאושרות ציוד רפואי לבתי חולים בחו”ל ובישראל.

המגוון הרחב של המוצרים והטכנולוגיות המתקדמות של ארדו מספק פתרונות מושלמים לכל אם, ומבטיח חוויית הנקה נוחה ויעילה בבית ובמסגרות מקצועיות כאחד.

משאבות חלב

שירות לקוחות ותמיכה

בארדו אנו מבינים את החשיבות של תמיכה זמינה ואמינה עבור אמהות מניקות. לכן, שירות הלקוחות שלנו פתוח לקהל היולדות בשעות 08:30-18:00, מדי יום. על מנת לספק מענה מקצועי ויעיל לשאלות ולצרכים שלכם.

אנו מודעים לכך שלעיתים נדרש שירות דחוף בשעות שאינן שגרתיות. לכן, יש לנו שירות מיוחד המאפשר לפנות אלינו טלפונית עד השעה 21:00 מדי יום ובימי שישי עד השעה 13:00. בטלפון נייד 054-3030148
כך אנו מבטיחים שתוכלו לקבל את התמיכה שאתם זקוקים לה בזמן אמת.

שירות "מהיום להיום"

בנוסף, אנו מציעים שירות ייחודי של “מהיום להיום” ברוב הערים בישראל. שירות זה מאפשר לכם לרכוש משאבה באופן מהיר ולקבל אותה באותו היום.* אנו מחויבים לספק לכם את המוצרים במהירות המרבית, כדי שתוכלו ליהנות מהם ללא עיכובים.

שירות הלקוחות שלנו מחויב לספק תמיכה מקצועית, מהירה ואדיבה, כדי שתוכלו ליהנות מהנקה נוחה ומוצלחת בכל שלב. צוות המומחים שלנו עומד לרשותכם בכל שאלה ובקשה, ומבטיח מענה אישי ומקצועי. אל תהססו לפנות אלינו – אנו כאן כדי לעזור לכם!

כרוך בעלות נוספת וזמין באזורים – תל אביב, רמת גן בת ים , חולון ראשון לציון, חיפה ואזור השרון, הוד השרון כפר סבא פתח תקווה והסביבה